lördag 8 augusti 2009

Fint väder och promenad

Åter igen sorry för den dåliga uppdateringen...

Min och Jonas ensamma hemma vecka gick alldeles utmärkt, ledsen att jag inte hållit er uppdaterade om vad som har hänt under resten av tiden.

Har varit hemma och besökt min mamma och syster nu i veckan, det har varit redigt härligt väder :D

Här kommer lite bilder från min och mammas promenad^^




Vi gick en lång promenad, då vi hittade björnbär men det fanns inte ett enda färdigt bär, sedan hittade vi även ett äppelträd där vi plockade ett varsitt äpple och åt på vägen^-^
Blev en liten mysig promenad :)

......................................................................................................

Och igår var jag och Jonas och hälsade på min mamma och syster...
Vi fixade iordning Sabinas moped vi pimpade den med rosa och svarta playboy dekaler, sedan fixade även Jonas till Sabinas högtalare som hade gått i sönder.
Glömde tyvärr ta en bild på mopeden så jag får visa hur den ser ut i ett annat inlägg =)

Ja och idag har vi inte gjort så mycket mest bara tagit det lugnt, kom nyligen hem till Jonas igen.
Vet inte vad som händer sedan, blir väll till att spela lite spel och sedan blir det kanske en film eller nått^-^

See yaa!

Kisses&Hugs
//JejJej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar