måndag 23 november 2009

Abingdon Boy School.

Idag blir det ett "musiktips inlägg" från mig! Jippie! Blir ett Japanskt band och den utvalda är... *trumvirvel*... Abingdon Boy School!

Ett av de bättre Japanska banden enligt mig. Fick upp ögonen för detta banden när jag såg på Anime-serien "Soul Eater" och låten "Strength" var som outro-låt.




Magiskt.
Älskar sångarens röst.



Bandet har hållit på sen 2005 och har inte släppt allt för många låtar, men de som de släppt är riktigt bra! Kvalité över kvantitet right?

1 kommentar:

  1. det bandet rockar!:) En storbloggare och vän till mig har slagit vad om att jag inte kan samla ihop 100 000 bloggar på min lista innan sommaren 2010. Snälla hjälp mig:) ni behöver bara skriva ert namn och adress i mitt inlägg. Plus att det blir ju lite extra "reklam" för er lilla blogg:)Ha en fortsatt trevlig dag.

    SvaraRadera