fredag 13 november 2009

iPhone 3GS

Ja jag sitter här och funderar på att införskaffa en sådan :P
Det var min systers pojkvän som fick mig på dessa tankar. Han tecknade ett abonnemang på 3 och fick en iPhone 3GS på köpet, fri surfning osv ingår såklart. Men det är ju ändå inga småslantar, men jag är lite prylgalen av mig och har länge velat ha en iPhone så man får tänka på det ett tag till iaf ^^

Nä får se hur det blir med den saken, vänt på dygnet igen btw. så nu ska jag sätta mig att spela lite Aion och sen så somnar jag väll lagom tills när Jennie är på väg upp, så får jag min säng alldeles för mig själv XD

Nä usch måste ta och skaffa sömntabletter, starka sådana!
Jaja god morgon på er och så hörs vi av när jag piggnat till "Byby"

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag skaffa sonys w995 ^^ Funderade på deras senaste Satio med touchscreen men den var faktiskt inte så bra när man provade den.

    Iphone verkar ju rätt ball. Man kan lägga till mycket apps m.m :)

    Aaw, inte vända dygnet ditt cp! xD

    SvaraRadera
  2. Så det är därför du aldrig svarar mig på dagen då alltså? :D Det va en väldigt kass idé att vara uppe hela natten. Själv så är dygnet bara lite skevt. La mig runt 3 igår :/

    Men annars så är det androidmobiler som gäller! :D Inget krångel med itunes o skit :) Sjönt att slippa använda sin ipod också nu när man har sin androidmobil att lyssna på musik med istället.

    Annars har väl apples produkter ganska hög kvalité och så men man vill ju inte vara inlåst till apples produkter (som typ itunes och att man bara kan skapa apps på en mac) Dessutom kostar deras produkter hur mycket som helst.

    Det som är lite tråkigt med såna här nya fräsiga mobiler är ju att dom bara håller knappt en dag om de används mycket.

    Sony Ericsson kommer ju ut med en XPeria mobil snart med touchscreen och android, men den kommer kosta typ lika mycket som iphone så då är väl en iphone ett bättre val för den som är lagd åt det hållet. xD

    Motorola har ju släppt en mobil med utskjutbart tangentbord och grejer som även har android 2,0 :) Kallas för droid tror jag.

    SvaraRadera