tisdag 1 december 2009

Jul pyntat och fint på McDonald's i Kållered :)

Har jobbat idag med och är lika trött som jag var igår :P
Idag lyckades jag klanta till det rejält! Jag stängde igen en skåps dörr med tummen i mellan, så nu har jag ett djupt jack ovanför nageln.
Jag har jätte ont i min lilla tumme :'(

Så här jul pyntat och fint har jag/vi det på jobbet^-^

Mysigt med allt jul pynt och en massa tända ljus:)
Och vi har även fått klädda jul granar utanför entrén men dom var inte tända än så det blev inga fina bilder.

Nä nu skall jag nog ta och bädda ner mig i sängen och titta på film med hjärtat.
Natti natt..

Kisses&Hugs
//JejJej

1 kommentar:

  1. Nästa vecka kommer bokklubben som jag är med i hem till mig. Tills dess skall jag ha kommit på fem till sex böcker att föreslå för de andra. Har du någon bok som du skulle rekommendera att vi läste?

    Juliga hälsningar från
    /Lilla a

    SvaraRadera