måndag 5 oktober 2009

QA - Quality Assurance


"Welcome to the Quality Assurance distance course, where all we will mostly do is to play games."

Ja detta är min första information om kursen jag ska läsa fram till januari. Det låter inte helt fel eller? :D
Och för att få lite inspiration så skulle jag kolla några "speed runs" (folk som försöker varva spel så fort som möjligt).

Får väll se om detta är något för mig... se speed runs och spela spel!

Detta är något för mig :D

Får se vad som kommer härnäst, ha det gött sålänge! ^^

4 kommentarer:

  1. Låter ju värsta najs :D inte tänkt börja med egna speed runs då?

    PS. All reklam och skit i vänsterspalten gör så att sidan laddas skitsegt när man surfar mobilt på t ex tåget :P skulle kunna hjälpa till så att innehållet laddas innan vänsterspalten. DS

    SvaraRadera
  2. hehe mja det är ingen reklam där, men du får gärna hjälpa till om du vill ^^

    SvaraRadera