tisdag 28 juli 2009

Forsättning på dag 3

Så nu har jag och Jonas lagat lite mat, det blev kyckling wok.
Fast det var väll mest Jonas som fixade med maten^^
Han är min lille Mäster Kock^-^

Medan vi åt satt våran besökare Oliver nere och spelade Rock band, efter maten så sprang Jonas ner och under höll Oliver medan jag plockade i ordning och satte på diskmaskinen.

Men som sagt innan maten gjorde vi svartvinbärssaft :)
Så här kommer lite bilder från dagens händelser :D

















































































Och nu ska jag bli lite social och umgås med Oliver och Jonas...

-Men va händer nu :o
-JO Lus ringer och säger att vi ska ut och åka lite båt så jag får sluta med inlägget omedelbart!

See you later alligator!

Kisses&Hugs
//JejJej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar