onsdag 15 juli 2009

Harry Potter


Harry potter and the Half-blood Prince hade premiär idag och självklart var man och såg den! Höga förväntningar såklart. Lysande skådespeleri, kvicka roliga skämt, action och spänning. Emma Watson var lika söt som vanligt! De hade såklart ändrat väldigt mycket på storyn. Såpass mycket att man undrade vad de sysslade med ibland. Men allt är ju för att göra en bra, intressant film. Man kan inte alltid göra en film rakt av efter en bok. (Har det någonsin hänt?)

Jag är nöjd. Men trodde på så mycket mer. Men fortfarande nöjd.
3.5/5 Poäng ger jag den. Vill ge den mer, men det är ju mest för att jag gillar HP serien så mycket. Men det får jag allt bortse ifrån!

4 kommentarer:

  1. Värst vad du går på bio hela tiden :P
    Vill också se den nya Harry potter filmen, men vet inte om jag ska se den på bio eller inte?
    Är det värt att se den på bio?

    SvaraRadera
  2. Inte ska du fråga Tobbe det XD

    SvaraRadera
  3. Jej: Helt klart värd att se på bio! :D

    Jotanata: Fuck of xD

    SvaraRadera
  4. Den var ju skitbra! Mycket bättre än många av de andra filmerna ^^ §

    Se den alla!

    SvaraRadera