fredag 15 maj 2009

9 Nya

Jö då har man varit på mediamarkt och hittat 9 nya filmer som ska upp på hyllan som redan är full.

En av filmerna är en film jag har velat se mycket länge, men aldrig tagit mig tiden till att köpa eller hyra den. Så nu fann jag den för 59kr och tänkte "Nu har jag väntat allt för länge med att se den, nu är det dags att se vad det är som ska vara så chockerande med den".

Filmen är Stanley Kubrick's Clockwork Orange. Nu har jag den iaf och funderar på om jag ska se den ikväll eller kanske vänta tills jag är på säbyö nästa vecka^^

Men iaf så har jag den ny och har velat se den ända sen jag var "liten", så snart ska jag få uppleva filmhistoria och verkligen se om den är så bra som den sägs vara.

De andra 8 filmerna är lite blandat, triller, komedi, 2 asian vision filmer, skräck, rysare, drama, ja lite blandat som sagt, får väll hoppas det är några bra bara :P

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar