söndag 31 maj 2009

Ny skribent, again!


Ja, jag får väl göra som min kära kollega (är det så det kallas nu när vi båda är skribenter under samma blogg?) Jennie; introducera mig!

Mitt namn är då Tobias, kallar mig "Tobbu" på nätet! Ohyeah! *highfive*
Jobbar som elektriker på heltid. Så man är väl allmänt dum i huvudet som resten av hantverkarfolket! Just precis, det är vad man är ... Hantverkare. Är det bara i min mun det låter helt fel? Kanske inte, men jaja.

Jag tänkte det var dags att ni får en icke Dyslektiker till denna samling, så det blir någon ordning på språket! Hehe. Ska göra mitt bästa för att få er att trivas i denna galna miljö, och förhoppningsvis få era ögon att blöda, så att jag efter dagens slut kan sitta med mitt "Evil laugh" på balkongen och dricka Te.

Take care.
//Tobbu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar