tisdag 12 maj 2009

RF Online

Jopp jag är fast igen.
Ännu ett MMORPG som har tagit fast mig i sina klor, var ju ett tag sen man spelade just RF eftersom Codmaster förlorade sitt avtal med de som är skaparna av spelet eller nått..

Men nu är det igång igen, spelade på Training serven i några dagar och blev lvl45. Minimum lvl för att man skulle få behålla gubben sen när det är dags att föra över den till någon av det andra servrarna var 40, så har klarat mig och kan börja spela igen när de förs över den 26e tror jag^^

Nä men har testat så många olika MMORPG och RF är ett bland de bästa + att det är gratis, nä men tycker man det är helt okej att grinda en hel del och spela i partyn så är det riktigt kul.

Gah orkar inte skriva mer om RF för nu ska jag äta och se på film, så får väll bli nån annan gång kanske.
Men ha det nu gottans och titta gärna förbi igen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar