onsdag 20 maj 2009

Vår-städning "smile"




Joa sommaren är nära och jag känner att jag inte gjort nån riktig vårstädning än.. eller började i natt i mitt rum, har så mycket film och annan skit att jag måste ta fram mina Tetris kunskaper för att få plats! Så nu ska jag bara fixa runt lite saker så jag når fram till den ultimata platts lösningen "blink"
Men idag ska jag inte städa hemma hos mig utan jag ska till Jennie och rensa ut deras föråd och fortsätta att rensa ut saker(skräp, bokstavligen talat) som min söta, rara flickvän samlat på sig ^-^
Sen blir det mycket "plocka ner i flyttlåda och ställ undan" med.

Jaja känns som jag bara rensar ut saker nu för tiden, men planarer ju en flytt i snarare framtid så får ju börja planera lite.
Planering är A och O!

Så ha det gött kommer tillbaka imon eller kanske något senare, Byebee <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar