tisdag 29 september 2009

Ed Hardy - Surprice :D


Vaknade lite innan 8:00 då min väckarklocka skulle ringa, det är inte ofta jag vaknar innan min väckarklocka xD
Fick världens surprice när jag vaknade..

-När jag slog upp ögonen och tittade efter älsklingen som satt och spelade vid datorn, ser jag en Ed Hardy parfym som står framför mig med en lite gullig lapp bredvid.
Snacka om att jag blev glad, chockad, överraskad på en och samma gång :O :D

Jag blev så ledsen och besviken när jag för ett tag sedan fick reda på att parfymen inte skulle säljas i Sverige längre, och att den ändas kommer att säljas utomlands. Men som tur jobbar Jonas pappa utomlands ibland, och nu sitter jag här med Ed Hardy parfym på mig, som jag fick av älsklingen i morse<3 Tacki tack sötnosen^-^

Lucky me^-^

Happy
Happy Happy :D

Älskar dig Jonas<3

Kisses&Hugs

//JejJej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar