lördag 12 september 2009

IKEA (VHS och DVD)

Idag har jag varit på IKEA med mamma och kikat runt på sängar, har troligtvis hittat en 1.40 säng som jag ska ha. Fast vi kom inte hem med någon säng utan TINDRAS väl doftande värmeljus av vanilj, ska antagligen fixa sängen imon om vi bestämmer oss för att köpa den^^
Jag får sova på soffan eller i min sysrer säng i natt, kommer bli tomt utan min älskade Jonas<3 Saknar dig så!!

För ett tag sedan fick min syster en massa VHS filmer av en som hon känner, så just nu sitter vi och tittar på en film som heter: Down to you, den värkar rätt bra^^
Men man märker verkligen hur mycket skillnad det är mellan en DVD film och VHS, kvaliten på VHS:en är sjukt dålig jämfört med en DVD film.
-Nä nu får jag ta och fortsätta se på filmen med min syster, innan hon blir galen här!

Kisses&Hugs
//JejJej&Sabshit

1 kommentar:

  1. Ja, det är ingen idé att spara på gamla VHS,så jag hoppas filmerna inte är för dåliga.

    SvaraRadera