söndag 27 september 2009

Seg Söndag


Söndagar är ju som sagt inte min favorit dag, dom brukar oftast vara riktigt sega och tråkiga!
Och innan var det ju dagen innan skolan, men så är det inte längre. Nu jobbar man istället, fast jag har inte något heltidsjobb så jag jobbar lite då och då. Så söndagarna är inte lika jobbiga som förr men ändå..
Idag har jag tittat på Svenska HollywoodfruarTv3Play, det var en jobba kompis som tipsade mig att man kunde se avsnitten där.

Imorgon skall man till tandläkaren då :O
Får väll se vad tandläkarbesöket går på?
Det är juh inte direkt billigt, och jag vet dessutom att jag har två hål som måste lagas.
Fast det kommer inte lagas imorgon, utan imorgon är det bara undersökning.


Hoppas ni har haft en bra söndag :)


Kisses&Hugs
//JejJej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar