torsdag 24 september 2009

Resturang och Bio


Jonas mamma fyllde år för ett tag sedan, och hennes present blev att vi skulle bjuda ut henne på bio och restaurang.
Så idag gick Jag, Jonas, Sandra, Erik, Mats och Christina ut och åt på Danilo som ligger i bergakungens salar, efter maten blev det
bio The ugly truth.

Här kommer lite bilder från dagen ^-^










Jonas åt: Classic B.L.T Sandwich
(Den var inte god alls, brödet var jätte bränt smakade typ gammalt bränt som att dom hade värmt brödet på ett redan bränt galler eller nått. Och baconen såg äcklig och slemmig ut, och salladen var smått "vissen" om man säger så.)

Jag åt: Julius Ceasar Sallad
(Min sallad var okej, fast baconen på min sallad var inte heller i det fräschaste laget och salladen var lite för stort skuret, dom kunde skurit salladen i lite mindre bitar.)

Om jag ska samman fatta denna dagen så har det helt klart varit en bra dag!
Men jag måste säga att jag rekommenderar inte restaurangen Danilo för att maten var inget vidare och inte det minsta prisvärt, man kan få en mycket godare och prisvärd sallad på paprika^^

Varning!
The ugly truth
är ingen film att se på bio om man vill ha det tyst i salen eller att folk inte ska dra ut på skratten. För inne i biosalongen var det helt sjukt mycket fnitter och skratt under filmens gång, och bakom oss hade vi en kvinna som skrattade extremt. Det var så att man började fnissa åt henne i stället för skämtet på filmen :P

Jao detta var allt för idag, imon blir det jobb sedan bär det av hem för att färga hår på mammsen och Sabina :)

Kisses&Hugs
//JejJej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar