torsdag 23 april 2009

Idag

Så ett snabbt inlägg för händelserna idag, har 9min på mig tills klockan slår 00.00.
Idag var jag och Jennie på mediamarkt, satt i massagestol, hittade 4filmer som jag inte köpte.

Sen hem så kom Julia hit.
Sen sa Tobbe och Andreas att dom skulle titta in.
Så kom dom hit.
Sedans Julia kom hit hade jag tjatat på David att han skulle komma hit och till slut kom han hit.
Vi spelade lite Rock Band 2.
Sen gick vi ut och sparkade lite boll.
Vi gick in igen åt gjorde mat och snacka lite.
Vi satt kvar vid matbordet och grät tillsamman XD
Målade på tobbes arm, sen gick han.
Nu sitter David, jag och Andreas och chillar och spelar lite Rock Band 2.
Nu har jag 4minuter kvar och jag glömde berätta att jag har fått 2 SNES spel, Mickey Mouse och Lion King, har testat båda och de fungerade bra "blink"

Det får räcka för måste skriva etiketter med och det kan ta tid kanske...

Så ha det göttans!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar