lördag 25 april 2009

Modeblogg #1

I tisdags var jag, Jennie och hennes kusin Natalie inne i Kungsmässan och shoppade lite.

Jennie hittade 2 plagg som hon gillade men fick bara välja ett, för jag har inte hur mycket pengar som helst.. Så hon valde detta plagg (det dyraste av de båda) men jag tyckte hon skulle ta det med, var lite annorlunda från hennes vanliga kläder i både färg och stil.
Köptes för 249kr på HM



Efter det fick vi kolla vidare på kläder till Natalie och sen bar det hemåt.






Sen hände det väll inte så mycket mer inte vad jag kan komma ihåg.





Så jag är glad att Jennie blev nöjd med sin lilla "present" hon har ju varit ganska ducktig med att hålla i pengarna än vad hon var innan så tyckte hon kunde få nått fint ^-^



Efter skidresan till Österrike har varken hon eller jag så mycket kvar, med betoning på hon :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar