lördag 6 juni 2009

Årets sommar plåga!

Har jobbat idag igen...
När jag jobbar så har vi radion på lite tyst i bakgrunden, så jag har fått höra på årets sommar plåga ett x antal gånger idag.

Har har ni den :
http://www.youtube.com/watch?v=FEPZ3HwOgbY














Här har ni även förra årets sommar plågor:

Bag in da Box:
http://www.youtube.com/watch?v=c2pmVwFryV8


Tjena Tjena (årets solbränna):
http://www.youtube.com/watch?v=qQGd5BhbYwU&feature=related





















Love
// Jej Jej



7 kommentarer:

  1. Usch och fy, har inte hört de 2 tidigare årens plågor, men blev ju tvingad av din syrra, i bilen där det inte finns nån stans att rymma, att behöva lyssna på årets...

    SvaraRadera
  2. Haha, allvarligt talat. Vad är det där för skit? Stängde av efter halva..

    SvaraRadera
  3. Är jag en dålig människa om jag helt ärligt sitter och diggar med i refrängen till svennebanan... även fast att jag egentligen verkligen inte vill..

    SvaraRadera
  4. Haha, absolut inte Bratte. Alla tycker vi olika ;) Och oftast är det lätt hänt att man diggar med även om en låt är dålig.

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra haha :D

    Dock så insåg även jag att den där årets-solbränna låten var något av det värsta mina öron någonsin hört... så pass alert är jag :P

    SvaraRadera
  6. Till Jotanata: A ucsh och fy kan man säga, det är inte lätt att fly undan en låt när man är "inlåst" i en bil :P
    (Dam Sabshit)

    SvaraRadera
  7. Ja musiken blir ju bättre med åren direkt ;-)

    SvaraRadera