tisdag 9 juni 2009

Fototapet.


För er som inte visste det så har jag ganska nyligen satt upp en fototapet jag köpte på Photowall.se. Fick hjälp av min brorsa att sätta upp den då den var ganska jobbig att sätta upp. Skarvarna ska ju sitta emot varandra, inget får överlappa vilket gör det hela ganska pilligt plus att det är många mönster som måste passa ihop. Men det blev ju snyggt tillslut och jag blev väldigt nöjd!

För den som har ork och tid så rekommenderar jag det varmt. Blir riktigt läckert och bryter av de annars tråkiga färgerna i ens rum.

4 kommentarer:

  1. Du borde sätta det på mer än en vägg imo!

    SvaraRadera
  2. Någon annan fototapet menar du?

    SvaraRadera
  3. Aye. Vitt är ju så trist.

    SvaraRadera
  4. Riktigt jävla coolt måste jag säga. Har tänk samma tanke men aldrig riktigt haft en vägg som det skulle passa på.

    När det dyker upp en tapetservänligvägg så ska jag genast följa i dina fotspår! :)

    SvaraRadera