söndag 21 juni 2009

Kawaii - Plusch dolls

Har varit och jobbat hela dagen, det var grymt mycket att göra på jobbet idag..

När jag kom hem till älsklingen så var Tobbu "våran andra skribent" och hälsade på^^
Jag var så trött och osocial så jag gick och satte mig vid tv och tittade på La ink.
var redan trött när jag kom hem, men efter La ink blev jag ännu tröttare så jag gick och la mig för att vila lite^-^

När jag vaknade till så satte jag mig vid datorn och kikade runt lite, bl.a på Strapya där jag hittade jätte söta mobilsmycken som gör rent displayen :)

Kan inte bestämma mig vilken jag vill ha>_<
Har ju sån beslutångest kanske kan köpa 2? :P
























































Föresten vilken tycker ni var sötast, och vilken ska jag köpa?

Hittade en massa månaga fler mobilsmycken jag ville ha på denna sidan::http//www.strapya-world.com/
fast just nu är jag ute efter ett "mjukt mobilsmycke" som jag kan rengöra displayen med ^-^

Kisses&Hugs
//JejJej

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den första. :)

    SvaraRadera
  2. Till Tobbu:
    Tihi det var den jag fastnade först för, men sedan hittade jag dom andra^-^
    Tror det blir den första om jag köper ngn av dom :)

    SvaraRadera