söndag 7 juni 2009

Banner



Hmm mjo men det gick ju bra det.... NOT!

Gjorde en liten top-banner som jag hade tänkt att ha så länge, istället för vår nuvarande. Men den ville ju inte ligga där den Ska ligga utan *flufftade* upp hela skiten!

Försökte ju att fixa lite med alla fel som finns på sidan med (i html koden) men det går ju inte det heller för har ju inte hela html koden!

Ja ja ja om man kanske är lite mer high på detta än jag så kanske man kan få det att fungera, men jag orkar inte göra det!
Så mitt förslag är att skaffa en egen domän, men det går väl att fixa genom blogger?
Finns ju många fina fördelar med en egen domän ^-^

Så vad säger mina kompanjoner? Egen domän snart kanske?

6 kommentarer:

  1. Jag tror inte det löser sig om du skaffar egen domän om du ändå tänkt använda blogger :P

    Om du skaffar egen domän så finns det massa plugins och sånt till wordpress om du har lust att använda det igen. Annars kan man koda en blogg från grunden eller använda Drupal (som man får pilla en del med)

    har du provat att pilla med css? Typ ändra headerns bakgrund?

    SvaraRadera
  2. jo men nu är det så att vi vill ha kvar alla läsare och tiden vi har haft uppe sidan.
    Och skaffar jag en domän så måste jag väll kunna ändra hela html koden eller?

    SvaraRadera
  3. Själv kör jag min blogg via wordpress, vilket funkar prima, så har ingen direkt erfarenhet av blogger, men vad jag vet är att min gode vän använder en bloggtjänst, vet ej vilken, men han kan ändra det mesta. Så jag tkr ju att även du borde kunna göra det, det kanske tom finns något slaggs supportforum eller dyligt. Tror det är bäst att börja där. För visst fan tycker man det borde gå att få se hela HTML koden... iaf det som är viktigt, annars verkar det ju dumt..

    SvaraRadera
  4. Hmm får kolla lite mera då. Kanske hittar en lösning ^^

    SvaraRadera
  5. Skit snygg top-banner ;)
    Synd att du inte fick till det, men aja :/
    Egen domän vore inte helt fel, tror allt skulle bli lite enklare, plus att läsarna kan söka mer specifikt vad dom vill läsa om mm.

    Puss på JoT<3

    SvaraRadera
  6. Vi får se hur det blir. David får väll kolla lite på HTML koden och säga vad han tycker ^^

    Puss på JejJej<3

    SvaraRadera