lördag 13 juni 2009

Grudge 3



Ja då har man sett den, The Grudge 3.
Helt okej men kan ju inte mätas med 1an och de japanska filmerna.
Den hade några skrämmande ställen.

Sminkningen i denna film tycker jag var en aningen sämre, men det var nice (liten Spoiler)--> när "The Grudge" knäckte nacken på docktorn så blodet spruta upp på rutan^^ <--

Nä men dom börjar tappa känslan nu lite tycker jag, börjar bli lite tjatigt och om de inte kan komma med nått som kan bräcka 1an så tycker jag att dom ska vänta ett tag med en fortsättning tills dom klarar av att göra det.

Men visst den är helt okej, men ha inga höga förväntningar, den är lite bättre än 2an men inte i närheten av 1an.

Ja vad ska man säga? Helt enkelt en film som inte är nått speciellt...



Låt nästa film i serien bli nått unikt!

6 kommentarer:

  1. Såhär i efterhand tycker jag den var sådär. Kom fram till att den var alldeles för "glad" eller vad man ska säga. För ljus. Den skulle varit mörkare och mer psykologisk. ^^ Det var mer "åååh, puss på dig älsklingen...lite gulligull", och sen kommer det ett hoppa till moment och sen tillbaka igen. Inte ok!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte man såg för mycket av grudgesakerna, för ljust eller ngt. Blev inte heller så värst skrämd i denna film.

    SvaraRadera
  3. Tobbu: Inte coolt asså :P Nä men håller med, den behövde lite mer kraft!

    Daverix: Jo precis, dom skulle gjort så att den knappt syntes, så att man nästan inte lägger märket till den :D

    Som sagt nästa film måste bli bättre!

    SvaraRadera
  4. Hej! :)

    Nu är våra första topplistor klara!

    Vill du bli bloggsatt?

    / Bloggsatt.se - Betygsätter bloggar

    SvaraRadera
  5. så sant.. ettan är klart bäst alltså

    www.sannassanna.blogg.se

    SvaraRadera
  6. jag bara måste se den. jag älskar grudge-filmerna. men lite tråkigt att den inte är lika bra som ettan, som du säger. fast det är klart, den filmen är svår att slå.

    SvaraRadera