söndag 7 juni 2009

Nationaldagen.

Nationaldagen spenderades med Daniel, aka Frasse. Efter en stunds vistelse hemma hos mig så fick vi för oss att spela minigolf då detta var brutalt längesen man gjorde. Sagt och gjort så stack vi iväg till den som ligger i Skatås. Sladdade in på grusparkeringen, betalade för två och satte igång! Första banan hade Frasse (på bilden) stora problem med att lösa till min glädje. Haha! Men jag klantade mig på några hål och frasse kom ikapp och vann tillslut det hela. Det aset!



När vi var klara med minigolfen så fick vi för oss att spela Bowling. Det ligger en bowlinghall ganska nära där jag bor så dit stack vi. Spelade 3 series (Jag vann överlägset). Tröttnade ganska fort och gick därifrån. Resten av kvällen spenderades hemma hos mig med filmen "Death Race". Helt ok film förövrigt.

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt trevlig dag ^-^
    Minigolf var ju ett tag sedan man spelade fast det var inte överdrivet längesen.
    Tur att du fick ta igen din revange i bowlingen, är ju inte kul att förlora både i minigolf och bowling på en och samma dag :P

    SvaraRadera
  2. Daniel aka Frasse7 juni 2009 kl. 13:19

    Haha. "Daniel". Vem är det liksom? :)

    Ja, myspysig dag vill jag lova. Synd bara att bowling(hallen) vart så förbannat kass!

    Minigolf gör jag gärna snart igen. Men kanske lite fler folk, så jag slipper skämma ut Tobbe med mitt fanatiska spel.

    SvaraRadera