onsdag 10 juni 2009

Avslutning / STUDENT <3

GRATTIS till Studenten Jonas! <3
Älskar dig hjärtat<3



För Jonas ska ta studenten, För Jonas ska ta studenten, för han ska ta studenteeeen, fy fan vad han är bra :D

___________________________________________________________________

Har haft fult upp några dagar så jag har inte hunnit upp datera er om vad som har hänt de senaste dagarna, men ska försöka bättra mig och blogga varje dag :D

Igår var det avslutning för min syster yster, hon slutade 8:an^-^


Hinner inte skriva mer än så! Jag låter följande bilder berätta om gårdag..


<--- Gårdagens outfit


Mammsen, jag och

Sabina --->



















Först var det lite mingel och ef
ter det var de fika och present utdelning^^, Fast paketen var bara en ploj grej, hon fick pannkaksmix och bacon.. För er som inte vet älskar Sabina bacon, tex Fläskpannkaka :P









Sedan var det dags för betygs utdelning^-^


Sabinas klass--->







Mammsen glad för sabinas fina betyg ^^,




Min Morfar--->

är ju bara bäst på att posa ^^
"ser ut som.. se upp i backen,
här kommer jag tusen hål i nacken" XD







Avslutar med en bild på mig och min syster ^-^


Kisses & Hugs

//JejJej

4 kommentarer:

  1. Grattis till studenten Jonas!
    Oj då hamnade visst på bild här!
    Det blir händ på det här, säger Sabina.Jag tyckte det var kul kanske blir man känd för spa maskinen "ung på nytt" utan rynkor.
    Många kramar Christina o Sabina

    SvaraRadera
  2. Ser jag en till "^^" eller "<3" tror jag att jag spyr.

    Shiet!

    SvaraRadera
  3. Jas dags att spy nu då för här kommer en av varje ^^ <3

    SvaraRadera