tisdag 30 juni 2009

On it's way!


Ett nytt lass av filmer är på väg!
Hela 18 filmer och första säsongen av King of Queens.

Men som vanligt har man ju sett över hälften av filmerna.. men detta är inte bara min leverans, utan detta är Jennies. Så jag har valt ut några filmer som jag tycker hon ska se, som Fight Club och Team America, hmm ja det var dom XD
Hon har ju också sett en del av dem, men inte lika många då ^^

Men jag har inget emot att se en bra film en gång till.

Nackdelen med 18filmer och en säsong-box är att jag har nästan bara plats för några skräckfilmer till och 3-4 barnfilmer till, så... vad ska jag ta mig till? Sluta köpa filmer? Näää!
Trycka upp en hylla till? Omöjligt, om jag inte vill ligga och krama den i sängen.
Så vad sägs om att flytta? Det tycker jag låter som en bra ide. Flytta ja, då får man lite mer plats :D
Men arbetslös som man är, så får man inte så mycket inkomst. Jennie jobbar på, men det på ett av det sämsta ställena att jobba på, McDonalds! (Fy på dom)
Så våra inkomster är ju på topp..Not!

Majs på detta, jag får väl stapla filmerna på en hög ett år eller nått.


Pyss och på återseende.

7 kommentarer:

  1. Flytta lät inte som en dum ide^^, vill verkligen flytta snart!
    Så vi kan få vårat eget. Och en massa plats till "våra" filmer och andra saker :D

    Pöss pyss

    SvaraRadera
  2. Mmm det kan man säga.
    Mitt mål i framtiden är att skaffa en liten "biolokal" i mitt hus (som jag hoppas äga i framtiden) ^^

    SvaraRadera
  3. Du får sätta dom i taket som jag sagt flera gånger ;)

    SvaraRadera
  4. Haha ja men då får du hjälpa mig att bygga något som passar uppe i taket :P

    SvaraRadera
  5. Silvertejp i taket! Dubbelhäftande! xD Annars så usch finns det en Hellraiser 2!? :D

    SvaraRadera
  6. Jopp det finns 8st, vad jag vet. Sen är "kanske" en remake på väg ;P

    SvaraRadera