fredag 5 juni 2009

Härryda posten

Jaha nu blev jag frågad igen och denna gången gick de rakt på sak genom skolan.
Stod där och pratade med klasskamraterna när jag hör min lärare säga "där har du en"... En man kommer fram till mig och säger att de behöver folk att intervjua som ska ta studenten nu och bor i Härryda. Så vad ska jag göra, har ju tackat nej innan till sådana här ting, men det över nätet. Så jag jag går med på intervjun och frågor ställs, svar förvrängs och resultatet kommer väll så småningom i Härryda posten :P

Jaja efter det var det avsked av klass och lärare. Drog till frökens-udde där vår lärare Per tog sig ett dopp i det blå, grillen hetta på och jag tog mig lite kött och saft sen bar det hem.

Och här sitter jag nu och säger, "Ha en bra dag och varför f*n ska jag alltid bli intervjuvad xD"

2 kommentarer:

  1. "...hetta på och jag tog mig lite kött och saft sen bar det hem."

    Saft?!

    Man tar avsked med klassen med ett glas saft?
    Jisses. När ska du ta av dig peruken och bli en man lille Jot bubben?

    /facepalm

    SvaraRadera
  2. Jöpps, men det var inget farväl, farväl. Utan det är nästa vecka det är "Hej då för alltid" eller vad du nu vill att man ska kalla det.

    Vet inte hur du tolkar en man,(supa kl 11 och rangla hem?) Har ingen aning vart du vill komma, det hela låter bara så ologiskt :P

    Kommentera gärna mer, men kanske en lite mer vettig kommentar nästa gång "blink"

    SvaraRadera